Direct naar content

Doe mee aan de Seniorenweek

Kan ik je helpen?

Liselotte Brinkhuis | Consulent Senioren

Leef je leven, vergeet je leeftijd tijdens de Seniorenweek 2024!

Van 4 t/m 11 oktober kun jij als 55plusser deelnemen aan een groot aanbod activiteiten, waarbij gezelligheid en meedoen centraal staan.
Je kunt genieten van muziek, dans, workshops, lezingen, samen een spel doen, bewegen en nog veel meer! Veel van de activiteiten worden kosteloos aangeboden.

Wil je weten wat er te doen is? Bekijk dan de website van Sigma: https://www.sigma-nijkerk.nl/dienst/seniorenweek2024/ of haal de programmaflyer vanaf woensdag af bij één van de vestigingen van de Bibliotheek (gemeente Nijkerk). Op 28 augustus is de flyer ook toegevoegd aan de Stad Nijkerk.

De Seniorenweek wordt georganiseerd door de UVV Nijkerk, Bibliotheek Nijkerk – Hoevelaken – Nijkerkerveen, Nijkerk Cultuur en Creatief, de PCOB, Nijkerk Sportief en Gezond en Sigma.

Door een financiële bijdrage van de Gemeente Nijkerk, van den Tweel foundation, Rabobank Randmeren Foundation, Fonds Sluyterman van Loo en Sigma is de Seniorenweek mogelijk gemaakt.