Direct naar content

Kan ik je helpen?

Liselotte Brinkhuis | Consulent Senioren

Seniorenweek 2024

Op grond van het succes van vorig jaar vindt er ook dit weer een Seniorenweek plaats in de gemeente Nijkerk, in de periode van 4 tot en met 11 oktober a.s.

Het belooft weer een feestelijke week te worden met diverse en verrassende activiteiten!

De Seniorenweek is een gezamenlijk initiatief van Sigma, Bibliotheek, PCOB, SWOH, Nijkerk Sportief & Gezond en cultuurverbinder Margreet Koele in de gemeente Nijkerk en komt voort uit de jaarlijks te organiseren Nationaal Ouderendag van het Nationaal Ouderenfonds in oktober. Samen zetten we senioren extra in het zonnetje te zetten, want ouder worden doe je samen. Er is een een ruim aanbod aan activiteiten, verdeeld over de drie woonkernen Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken.

Bekijk alle activiteiten die aangeboden worden tijdens de Seniorenweek: direct naar activiteitenoverzicht of download de flyer met het programma hieronder.